Busraoz Pinarasil Bana öyle geldi valla. His + nub teorisi diyelim. Sağlıklı hayırlı evlat olsun inşallah öğrenince de söylersin merak ederim🤷🏻♀️😂
Medine_1992 Pinarasil ay canım benim 💕maşallah bende 13 olmak üzereyim ama henüz cinsiyet öğrenemedim bakalım 🙄
Medine_1992 Pinarasil çatlamak üzereyim canım cuma gidicem bakalım artık 😁ya ben kız istiyorum en başından beri ama hislerim erkek diyor 😁😁
Busraoz Pinarasil Evet %80 erkek demişti 15.haftada yine baktı erkek 18’de de kesin dedi. 29+1 haftalığız şu an oğlum olacak inşallah 🙏🏻 Bak 11 haftalık resmi de bu https://hizliresim.com/EO2b89
secil_16 Bizide tahmin edicek var mı ki 😊 12+3 dün kontrolümüz vardı doktorum erken dedi gülümsedi söylemedi 2.bebeğim bir prensesim var ?