Tek isim kullanmanızı tavsiye ederim hangi ismi başa koyarsanız evladınıza onunla seslenecekler hatta siz bile ve 2. koyduğunuz isim çocuğunuza zorluktan başka birşey çıkarmayacak hem okul hayatında hemde her girdiği sınav sisteminde nacizane fikrim her zaman tek isim hangisini daha çok beğeniyorsanız onu koyun.