Evremm Kızlar 10+5 günlük hamileyim ama fena halde kabızlık çekiyorum ne yapmam lazım başına gelen varsa fikir verebilirmi 😞
Superfreshlerim Evremm akşamdan suya kurukayısı koyup sabah aç karnına onları yedim, üzerine ılık su içtim, şimdi de incir mevsimi gün içinde 2-3 tane incir tüketiyorum o da faydalı oluyor, bol bol su içiyorum
Esmermelekk Canım ben activia yoğurt yiyorum bir de yulaf ezmesi var ya meyveli yarım yağlı sütle karıştırıp yiyorum.cok iyi geliyor.forumda okumuştum. Ben de yeni keşfettim
Eygy Kesinlikle taze İncir ☺️ Sabah uyandığımda 3 4 tane yiyorum gün içerisinde afedersiniz lavaboya çıkabiliyorum incir iyi ki var ❤️ 😂😘