Lili Hep ekşi salatalar yemek istedim. Dilim dilim limon yedim. Hele kışın ne mandalinalar yedim Batıl inançlar yüzünden kızım olacak diye çok seviniyordum :)) Bol hamur işi poğaça simit aşerdim :) ve aşırı yaramaz bir erkek bebiş beklemedeyiz :) İlk zamanlar tatlıdan tiksindim 4. aydan sonra çikolata falan yedim ama olmasa da olur.