Denniz Merb herkese. Kontrolüm vardı bugün doktor şeker yüklemesi testi istedi yarım pet şişenin içine ilacı koyup getirdiler iç 1 saat sonra gel dediler bende çok hızlı içtim işyerindeyim şuan migdemi zor tutuyorum istifra etmemek için hızlı içincemi kötü oldum ilactanmı 😅
Suna_Aysal Denniz hizli icince kötü olmustur bende ilk denemede hizli icmistim ve tutamadim malesef . Ikinci deneme yavas yavas ictim 5 dakika icinde ve basardim
Denniz Suna_Aysal sabit yerimden kımıldamıyorum şuan istifra etmiyim diye teşekkür ederim ilgin için ❣