Mukaddes45 ayni endiseyi yasamistim 30. Haftaya kadar sadece uzandigimda hissettim oda an an bekleyerek tekme bile degil icimde gezinen bi solucan gibiydi 😒 kac kere doktora arkadaslarima sordugumu hatirliyorum simdi 32 haftadayim ve inan son 2 haftadir artik dursun diye ben onu durtuyorum 😁😁😁gerçekten programin soyledigi gibi en hareketli donemi ve tam gogsumun altinda olan koca kafasi nefesimi bile kesiyo 😂 ben hareketlerini hissetmeyi hep dort gozle beklemistim asil hamile oldugumu o zaman anliycam diye o yuzden 12 ve 28 arasi baya bekletti beni simdide acisini cikariyo sipam 😁saka bi yana ama her ani ayri mucize her anı ayri heyecan en ufacik hareketinde salak salak siritiyorum 🙈😍