Efe39 Kızlar Dr. um 1gr Antibiotik günde 2 kez 5 gün boyunca kullanmam gerektiğini söyledi, bunun normal doz olduğunu söylüyor, başka doktorada sorsam mı? aranızda hamileyken antibiotik kullanan oldumu?
Zeynocannn Efe39 Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama 7 haftalıkken bende kullanmıştım idrar yolu enfeksiyonu için. Doktorunuza güvenin derim, hamilelikte kullanılan antibiyotikler var. İdrar yolu enfeksiyonu ilerlerse sonucu daha sıkıntılı olabilir.
Svcnn Efe39 bnde hamileligmn basindn beri idrar yolu enfeksynu yasyrm 32+4 olduk enson yine antibytk ve monurol sase verfi doktrm bde fitil verdi ftili kullnmk istemedm sevmyrm dye dger ilaclarmi ictm
BirsenDeniz Efe39 bende kullandım 1000 ilk augmentin kullandım günde iki kez geçti çok şükür 🙏🏻 sakıncası olsa doktorlu vermez
CerenSelvi Efe39 ben aylarca üç çeşit kullandım enfeksiyon için. Merak etmeyin hamileliğinize uygun vermiştir.
momof3 Ben şuan 34+1 deyim idrar yolu enfeksiyonum var dün doktorum 5 gün boyunca Aksef diye bir antibiyotik vermişti onu kullan günde 1 tane dedi bugün başladım
momof3 Svcnn bence fitili de kullan canım akıntı için veriyorlar onu.Vajina bölgesinde enfeksiyon yoğun akıntı olmasın normal Doğuma engel teşkil etmesin diye.Bana da vermişti 2 tane zaten 1 hafta arayla kullandım.
Efe39 Yani Agumentin 1000 lik çok gibi geldi, ben 24 Haftalığım şuan, İdrarda hem kum hem Enfeksiyon çıktı, genel olarak kullanılıyor demekki alıcaz bizde 🙁