Bukrem62
Merhaba hanımlar ben doğumu Adana Özel Metro hastanesinde yapmayı düşünüyorum Gül Demirtaş hanımı çok önerdiler ..sorum şu eğer doğum gece olursa Gül hanım geliyor mu doğuma yoksa ebeler mi yaptırıyor? Normali nedir bu işin? Ve gül hanımda doğum yapan var mı daha evvel ?