NaileK kan kaçırma vs yoktu bende kontrolümde kalp kapakçığın doğuştan içe bombeli yani çökük ama kalp hastalığı değil bu sen böyle yaratılmışsın bu yapıda kalbi olanlar çarpıntıya meyilli olur demişti doktorum ama genelde 100-110 filandı hamilelikten önce şimdi 130 lara çıkıyor endişe ediyorum ter boşaltıyor vücudum bir anda