Zehra6696 Hanimlar herkese hayirli günler 39+6 hamileyim ve bugun 27.08. Dogum tarihim doktor randevüm vardi nst icin geldim birde doktor muayenesi ve suan 6cm acikligim var ama ortada sanci yok yatisim yapildi sizce sanci gelmesi icin ne yapmaliyim ?
Mervednr Zehra6696 maşallah canım darısı bizlere inşallah 🥰 pilates topu ve squat tetikler diye düşünüyorum
Zehra6696 Annembilir ben diyordum kesin eve yollar doktor agri sanci yok aciklikda yoktur diye bi geldim 6cm 😂 bol bol yürüm merdiven indim ciktim sorunum sancinin gelmemesi
Zehra6696 Sevgimelegim yag felan sürmem gerekirmi ebe bana karnima ve ayak topuklarima avus iclerine masaj yapmami söxledi
Annembilir Zehra6696 benimde sancım var ama açılmam yok o yüzden evde sancı çekiyorum almadılar beni bol bol eğil gerçekten işe yarıyo
Zehra6696 Defnealinam inanirmisin canim hic hissetmedim hala soktayim o kadar acikliga saatlerdir hala tik yok
Neslihant Zehra6696 ay masallah nasi yaptin bunu🥰 geriside cok kolay gelecektir cnm bol bol merdiven çık yuru