Dilanserdar anladım canm Doğum pozisyonu aldığı İçin oZman ay hayırlsıyla sağlıklı bi şeklde kucağımıza alsaydık..Doğumdan korkuyorum çocukta böle hareketsiz olunca iyice korkmaya başlamıştım ..az bi süremiz kaldı artık Allah hepimizin yardımcısı olsun