R_abia
mrvkndkc park yatak önermişler ama park yatak çok derin olduğundan sıkıntı oluyor. En iyisi 60/ 120 anne yanı beşikler heyner gbi . Kademeli alçalıyor ve yükseliyor . Hem sallanabiliyor anne yanı olarak kullanılıyor ve uzun süre de kullanabiliyorsun . Park yatak alanlar pişman hep .