mikonur_81 Çare magnezyum :) Gebelikle alakalı aralarında spesifik bir bağ kuramadığımız çoğu şeyin sebebi magnezyum eksikliği olabiliyor. iştahsızlık, bulantı, kusma, yorgunluk, halsizlik, ajitasyon, anksiyete, uyku bozukluğu, kalp ritminde bozulma, düşük tansiyon, huzursuz bacak sendromu, kas spazmları,bacak krampları, ellerde ve ayaklarda uyuşukluk vb. sebeplerin nedeni magnezyum eksikliği olabiliyormuş. Şu an o vitamini kullanıyor olmanız bazen çare olmuyor gibi gelebilir ama günde iki kez kullanmanız gerekebilir doktorunuz belirler dozunu. Ayrıca düzenli kullanım çok önemli. Şöyle düşünün siz vitamin alıyorsunuz ama bebek sizden çekiyor ihtiyacı olduğu kadarını size kalmıyor.