songulce Merhaba arkadaşlar. Henüz 20 haftalık hamileyim ama aldığım fazla kilolardan ötürü gece uykularım şimdiden mahvolmuş durumda 😄 daha önemlisi ara ara dalıp uyandığım zamanlar kendimi sürekli düz yatar şekilde buluyorum 😒 yan yatmaya alışmak ve uyku kalitemi arttırmak için hamile yastığı almaya karar verdim. Ancak internette çok fazla seçenek var ve memnun olan, olmayan çok kişi var. Burada bizzat kullanıp memnun olan annelerim ya da anne adaylarımın marka önerisini merak ediyorum. Bir an önce almam lazım. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler 🙏
Feminel16 songulce geçen hafta e bebekten aldım sırt destekli daha sonra da emzirme yastığı şeklinde kullanabiliyorsunuz ben çok memnun kaldım.
barlasmom songulce ben ninniline marka hamile yastığı aldım kendi sitesinde daha pahalıydı hepsiburadadan sipariş verdim.gayet memnunum hem yatakta fazla yer de kaplamıyor hem de rahat uyuyabiliyorsun. Ben alıştım kendisine🤗linkide burda https://www.hepsiburada.com/ninniline-avantgarde-hamile-ve-emzirme-yastigi-mavi-lale-p-HBV00000L98CO?magaza=Ninniline
songulce Badevehande keşkee öyle bir şansım olsa 👐 eşim polis ve maalesef 1 gece evde 2 gece işte oluyor 😒 yani o yastık bana şart ☺️