Zulal10 38+0 da çatı muayenesi yaptı bu gün doktorum. 1 cm açıklık var rahim ağzını uyardığı için kahverengi akıntı gelicek dedi. O anda da çok ağrım oldu eve geldim ağrım geçmiyo.adet ağrısı gibi devam ediyo bide açık kırmızı akıntı geldi.doğumu başlatmış olabilir diye korkuyorum.çatı muayenesi olanlar sizin böle oldu mu yardımcı olurmusunuz
Hafizenur Zulal10 37.haftamda çatı kontrolüm oldu ama açıklığım yoktu bişey olmadı bende 1 hafta geçti üzerinden senin açıklığın olduğu için olmuş olabilir bence korkulcak bişey yoktur canım
SevalK Zulal10 38 normal zaten gelsin keşke benimde o zaman kadar dursa🤷🏼♀️ 36 olduk haftaya kadar yatıcam
Hafizenur Zulal10 vakti zamanında gelirler canım hiiiç düşünme zaten zamanıda gayet iyi erken falan değil
Deletedmom139 Zulal10 her an doğurmak icin belirtiler lazm hemşireler normal diyor cati nuaynnesden sonra vajinal akinti lekelenme olmasi normal
Zulal10 YagmurDaskn normal Doğumdan çok korkuyorum.farketmez tabiki ama bugün kü bile dayanılmazdı.sezeryan tarihide aldım bakalım hangisi olcak
Zulal10 Erenes ilk önce Vatikon diye bi ilaç sürüyo.2 parmak kalınlığında bi aleti vardı onla baktı canım. Benim acı eşiğim çok düşük ondan heralde dayanamadım o acıya
Miirayy Banada yaptılar 1 cm açıklık vardı kahverengi akıntı geldi iki gün iki günde hafif ağrım oldu sonra geçti doktorum normal olduğunu söyledi
Deletedmom139 Zulal10 bende herseyi doguruyordum saniyordum😅😅39+1 sncim var bebek kanalda 2 cm aciklik son 6 gun❤rabbim herkese kolay dogum versin
Miirayy Zulal10 oda normal canım merak etme iki günden sonra devam eden birşey olursa doktora gitmeni oneririm
bilnazo68o Zulal10 bende oldum elinde kan olustu sorudm muayneden oldu dedi. Sonrasinda 2 gun kahverengi akintim oldu. Suan 39+5 oldum daha bekliyorum. 2 cm acilma var dedi yunusamada var dedi