Yenibebeklianne 37+5 den selam herkese asla şikayet etmiyorum ama son haftaların zorluğu ayrıymış gecen hafta ntsde sancı çıkmıstı 1 hafta geçti tık yok 😁 heyecan, merak, korku bütün duygularım karıştı artık sağlıkla kucağıma almak istiyorum kızımı allah hepimizi tek nefeste kurtarsın birbirimize de dua edelim 🙏
feyzaa34 Yenibebeklianne cok zor geciyor canim fazla fazla agirlastim hersey zor geliyor artik... ev islerinde izine ayrildim haftayada yemeklerden ayriliyorum benden bu kadar😀
Damla6606 Yenibebeklianne 37+4 haftalıgız çok zor geçiyo bian önce dogsa diyorum 11 aylıkta bi kızım var siz düşünün artık 😏 günler geçmiyo resmen
Ibooya Yenibebeklianne 36 haftadan merhaba 🤗 sezeryan olacagimizdan 18 gun kaldi doğuma.hic bisey yapasım gelmiyor surekli yatmak uyumak istiyorum bu aralar. Daha hastane cantami bile hazırlamadim😂
Semrasem Yenibebeklianne 37+5 ten selamlar 🙋♀️ Çok zorlu son zamanlar korku merak heyecan ne zaman doğum olur düşüncesi biran önce doğsun istiyorum sıcaklar mahvetti 🤦♀️
Yenibebeklianne feyzaa34 ben daha o izne çıkamadım 😁 her an doğurcakmışım gibi evi hep temiz tutmaya çalışıyorum nolur nolmaz 😁😁
busragokce feyzaa34 bende ayrılmıştım ama az evvel kalabalık bir misafir grubum gelmek istediğini söyledi. dogum dan once ve dogum dan sonra olarak misafirlik yapmak istiyorlar. before after gibi bisey heralde😟😰
feyzaa34 Yenibebeklianne kiz benim evi temiz tutmam imkansiz elektrik supurgem bozulduuu😭 servisten gelmedi hala saldim bende iyice 2 günde bi girgirliyorum sadece😢 Allahtan cok cevremiz yok gelen giden olmaz yani😀
Yenibebeklianne Damla6606 ya Allah yardımcınız olsun bir de minik bebeğiniz varmış bizim için zor olan sizin icin 2 katıymış
Minikuzum Damla6606 36+4 olduk 11 aylikda bi oglum var sicak bi yandaan agirlastim iyice delirmis gibiyim planli sezeryan olucaz ama daha tarih bile belli deil artık dayanamiyorum😭
Yenibebeklianne Ibooya 36 haftalıkken hazırladım ben de çantamı üstümden bir yük kalkmıştı sen de hazırla bu haftalar nolur nolmaz canım
Asliyildirim Ibooya aynı ben. Çantam hazır değil diyince herkesin gözleri büyüyo napayım istemiyo canım bişe yapmak
Yenibebeklianne Semrasem o düşünce kafamdan hiç çıkmıyor zaten hep tetikte oluyor insan ne yaşayacağız acaba
Arendeniz Yenibebeklianne 37+2 oldum ve bugün kendimi inanılmaz halsiz hissediyorum 😭 Dün biraz evimi toparladım ama hem her an doğurabilirmişim gibi geliyor hem de hiç doğmayacak gibi😂
Yenibebeklianne Arendeniz Aynı duyguları yaşıyorum ben de demek ki öyle oluyormuş 😁 bir taraftan her an doğacak gibi bir taraftan 40 ı bekleyecek gibi hissediyorum strese girdim iyice 😁😁
Arendeniz Yenibebeklianne Karmakarışık duygular 🤷♀️ Heyecan,korku,stress,bi yandan da acaba yapabilecek miyim düşünceleri😭 Allah kolaylık versin hepimize her şey Doğumdan sonra başlıyor bu fragman sadece😂
Yenibebeklianne feyzaa34 tam da zamanında bozulmuş aksilikya 😁😁 ben de parça parça yaptım temizliğimi yinede her gün bir şey çıkıyor çamaşırı ütüsü bitmiyor en başta
Damla6606 Minikuzum benimki normal olacak ama normala dair gelen sancı bile yok aksama kadar felegim şaşıyo kızım yüzünden 🙄
Aysedgrlikrkmz Yenibebeklianne 36+6 dan merhaba ☀️ sıcaklar beni bayıltıyor kafamı çıkaramıyorum dışarı İzmir yanıyor bebeğim maşallah çok hareketli uyutmuyor ama mutlu oluyorum günümüzü aldık 38+2 de Doğum olacak inşaallah duygu karmaşası yaşıyorum resmen korku stres mutluluk heyecan ağlama hissi sabırsızlık telaş hepsi var 😬 Rabbim hepimize sağ salim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼
minik_fasulyem_ Aysedgrlikrkmz Ayşecım canım beni tarif etmişsin duygularım birbirine karıştı sancı varmı kuzum bizde hiç bişey yok yarın nst gunumuz çıkacakmı Merak edıyorum
minik_fasulyem_ Yenibebeklianne 38+2 den selamlar dediğiniz gibi son günlerin acısı paniği daha başkaymış geceleri sagıma soluma dönemiyrm sıcak zaten uyutmuyor gezınıyorum sonra uyuyorum elim sureklı evin uzerındr heran bişey olur dye temizlik yapıyrm eşimde kızıyor ne olacak bırak zaten iyi olsan yaparsın kim laf edecek dyr 😊 bilmiyorki annem hergun arıyor evini temiz tut kızım diye 😁😁 ikisinin arasında kaldım yani beşğimiz kargoda kaç gün oldu gelmedi dogurunca gelir diye korkuyorum 😣
Aysedgrlikrkmz minik_fasulyem_ yok canım üç kez girdim hiç sancı çıkmadı bende pek bşy hissetmiyorum işin açığı ayakta biraz çok kalınca toplanıyor bi tek o kadar zorunlu sezeryan olacak inşaallah kuzum son 9 gün inşaallah telaş sardı beni 🥰 sen naptıb nasılsın
Ezel1323 Semrasem bende çok düşündüm sezeryan olsam diye ama en sonunda epiduralli normal olmaya karar verdim bi aksilik olmazsa tabii