Zoom15 canım benım bende boş keşe nedenıyle kürtaj oldum 8. Haftamı gecıyordu hayla gözükmedi bebek en son çare kürtajdı gitmediğim doktor hastane kalmamıştı bi doktor sadece cok güzel gelışıyor kese haftaya goruruz dedi ama malesef kanamam başladı kesem aşırı buyudu ve bozulmuştu düşük yapıyordum beta değerlerimde çok güzel ilerliyordu kısmet değilmiş😔 ama sen içini rahat tut belkş geç döllenmedir biraz daha bekle iyi düşün iyi olsun canım benım♥️