Gizoo bende rahim ağzı yetmezliğini 20.nci haftamda öğrendim serklaj olacaktım ilaçlarla devam ettim çok şükür serklaja gerek duymadan 37.nci haftama geldim sürekli istirahat bol bol su içmenizi tavsiye ederim çok hareketli olmak bu durumlarda iyi değil Protestanı hala kullanıyorum , 33 haftamda batma hissiyle hastaneye gittim ciğer geliştirici vuruldum serumla Doğumu durdurdular 4 haftadır daha çok dikkat ediyorum