Hamilebiranne 39 yaşında hamile kaldım ben hem onun yüzünden, hem kesesi eski sezeryan dikişime yapışıktı ve plesenta aşağıdaydı, bebeği besleyen damarlarda eksik vardı ve suyu azalmıştı. Epey sorunlu bir hamilelik yaşadım yani ☺ umarım sizinki küvezde kalmayacağı bir zamana kadar dayanır <3