Sccr37
Ayni durumdayim canim bende 18+5 haftaligiz
Hem asagida hemde bas asagi duruyor hatta doktorum bu cocuk nasil rahat ediyor diye anlam veremedi😂😂😂 ben drdim evde yatiyorum aksama kadar diye o da istersen amuda kalk o yine orada durucak dedi
O yuzden canini sıkma bende takmamaya calisiyorum bu donemler onemli cunku allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin