Glybskl haftanız nedir bilmiyorum ama kuzenim şehir dışındaydı doğumu burda yapmak için geldi 39 haftalikti kabul etmediler başka bi hastaneye sevk ettiler burda takipli olmadığın için risk alamayız dediler bende aynı hastanede 17.haftam bitiyordu kabul edildim