Prensesimi_bekliyorum Arkadaşlar merhaba benim son adet tarihim 2 Şubat normalde. Ona göre şu an 29+3 günlük hamileyim. Ama bebeğim 3 hafta önde olduğu için son adet tarihimi 17 Ocak olarak değiştirdiler ve şu an 32 haftalık oldum. Başına böyle bir durum gelen var mı kafam karıştı. Ben kaç haftalık hamileyim şimdi 🤣
Medine_1992 Prensesimi_bekliyorum ben 12 haftalık hamileyim bebek en başından beri 10 gün önden gidince değiştirdi dojtır ama ben daha 3 aylığım değişir mi bilemedim
Csrr Prensesimi_bekliyorum Prensesimi_bekliyorum benimde duzeltildi benimde 2 subat 😁 20 ocak olarak degistirdi doktor ve artik boyle kabul ediyoruz dedi hatta iki doktorla daha bakti onlarda onayladi 🤨🤨🤨
Prensesimi_bekliyorum Ayse_Gul ben de anlayamadım canım ve çalışıyorum ben şu an 32 haftaliksam çalışamaz raporu almam lazım onu da tam bilmiyorum 32+0 da alman lazım diyen var 32+6 ya kadar alabilirsin diyen var beynim yanmak üzere
Yegino Prensesimi_bekliyorum özel devlet farkediyor mu bilmiyorum ama özeldeki doktorum 33-34'te de istediğin zaman alabilirsin raporu demişti bana. Ama ben devletten 32+0'da aldım 😀
Yegino Prensesimi_bekliyorum yoo ben sorduğumda 32. Haftanın başında gelsen iyi olur demişti sadece doktor öyle bir şart yok demek ki o haftanın içinde gitmek yeterli