Merhaba 26+4 haftalık hamileyim son kontrolumden beri çok endişeli ve sıkıntılıyım doktorum bebeğin suyunun normalin üzerinde fazla olduğunu soyledi gebelik sekerinde suphelendi bir hafta sekerimi düzenli ölçtürüp kendisine bildirmem gerektiğini dedi yuksek olursa seker yuklemesi yapılacak bırkacgun gundur olcturuyorum normal cıkıyor doktor erken dogum olabilir dedı cok korkuyorum bu durumu yasayan oldu mu lutfen yardımcı olur musunuz..