ecemtmr benm bebişte 2 hafta içerde ölü kalmıştı enfeksiyonum vardı fakat tam 30. Günde adet oldum . Ardından 3 ay korunduk bu 3 ayda da çok şükür adetlerim düzendiydi. 3 ay sonunda doktora gittim tekrar ulrtasonla kontrol ve kan tahlili yaptırdım eksik bişy varmı vs diye. 4. Ayda çalışmalar başladı ama açıkcası yumurtlma günü takip etmedim . 5. Ayda hamile olduğumu öğrendim fakat yine düşük riskim var yatarak geçiriyorum hamileliği. Bu süre zarfında sadece kanım düşük olduğu için kan ilacı başlamıştı doktor onun dışında kürtajda 3 ay dolunca hemencik yeniden folik aside başladım.