Deletedmom0033 Kızlar hem devlete hem özele ayrı 2 doktora muayene olan var mı? Bu durumy nasıl ilerletiyosunuz ben şimdi özele gidiyorum ancak devletten randevu aldım doğuma kadar 2 sini nasıl idare edebilirim diyelim seker yükleme özelde yapıldı devletteki de yapalım derse yok ben yaptırdım mı diycem nasıl olcak yani bi akıl verir misiniz teşekkürler
Lale00 Deletedmom0033 ben dogumu ozelde testlerimi devlette yaptiriyorum . Her ikisinede ayda bir gidiyorum. Sadece testler icin devlete gidiyorsan bi aciklama yapmana gerek yok bence .