Esmalpaslan66 Bebegin alnında hafif morluk olunca bir sonraki çocuk erkek olur diyorlar sizce doğru mu???biraz saçma ama
Handeaslan39 Esmalpaslan66 benımm oğlumun öyle alnının ortasında mavilik gibi var biri söyledi bana inanmadım şahsen bakalım cinsiyetini öğreneyim 🙂🙂