betul92 Merhaba anneler .. bir ablamın çocuğu olmuyor ve iyi bir doktor arıyoruz. Var mı tavsiye edebileceğiniz iyi bir doktor??
Humakusu betul92 tüp bebek için ise önerebilirim İstanbul da Anadolu yakasında bahçeci umut tüp bebek merkezi doc. Dr. Ebru Öztürk Avrupa yakasında da bahçeci Fulya tüp bebek merkezi var ancak oradaki doktorları bilmiyorum
eslemimm58 destiny123 evet bi tanıdığım ona gitti şuan ikizlere hamile 10 yıldır bebeği olmuyordu yanlış hatırlamıyorsam 10 ya da 15 bin TL gibi bi rakam ödediler