Anneolmak38 Kızlar öncelikle merhaba ben yarına öğleden sonraya eşime ürolojiye randevu aldım. Bu süreç nasıl beni bilgilendirirmisiniz. Bundan 5 6 ay önce yine randevu almıstım ama elimize kağıt verip 3gün sonra tekrar gelin dediler. Ama eşime sadece 1 gün izin alabildik haftanın 7 günü calısıyor normalde. Lütfen yardım!! Kaç saat sürüyor hastane işi neler yapılıyor sizedemi kağıt verip gönderdiler yoksa eşiniz direk spermmi verdi?
Senagg Anneolmak38 en az 3 gün ilişkiye girmemiş olmanız gerekir. Sperm örneği istiyorlar bazen hormonlar için kan testi de isteniyor 🤷🏻♀️ sonuçlar genelde öğlen sonuna kalıyor.
Loya06 Anneolmak38 hastane işleri herşey hazırsa randevular sıra alımı falan 1 saat bile sürmüyo canım 😊 ama eşinin en az 3 gün cinsel perhiz olması lazım
Loya06 Anneolmak38 biz ilk girdik sperm tahlili için 10 gün sonra gelin dediler bilgisayara kaydettiler randevu kağıdı verdiler o kadar gidip zatwn hemen örnek alan yere örneği veriyosun bu kadar bide imza 😂
Anneolmak38 Loya06 Evet randevu aldım yarın öğleden sonra 13:50ye aldım inşallah bi aksilik cıkmazsa gidecek. Hemen tahlilemi gönderiyorlar yani?
Loya06 Anneolmak38 inşallah hal olur biz ikinci gittiğimizde yapmıştık ilk gidişte ürolojı örnek alacak yere gönderip sıra aldırmıştı 10 gün sonra gelin dedi bize ordakı çalışan hemşire gidip hemen örneği verdik 😂