berna_yvz Selam kızlar 23+1 hamileym oğlumuz olacak emir koymayı düşünüyoruz yanına isim önerisi olan var mıdır
Serrameri @berna_yvz başlıkta görür görmez Emir Ali diye geçirdim içimden ama iki isim bence koyulmamalı tek başına Emir ismi çok güzel ☺️ Allah adıyla yaşatsın inşallah hayırlı evlat olur.
SemaAsya Serrameri Ben de bunu yazmaya gelmiştim :) Emir Ali güzel ama çift isim yerine Emir tek başına daha güzel. Bence bütün ismler tekken çok naif ve asil berna_yvz Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah.
berna_yvz SemaAsya babasının ismi Ali oda tek isim olsun diyor ama ben biraz ısrarcı oldm emir ismini çok seviyorum ama dile ağır geliyor sanki😊
Serrameri @SemaAsya oğlum olsa kesinlikle Emir isterdim bide başka bi isim var aklımda ama kızım oluyo. Gerçekten çok naif bide nedense aşırı hoşuma giden bi isim insanın içine huzur veriyo sanki ya da tek ben böyle hissediyorum ☺️
SemaAsya Serrameri Evet canım çok naif bir isim :) Ben genel olarak tek isim olmasını daha çok seviyorum. İki isim olunca sanki abartı gibi geliyor. Allah hepimizi sağlıkla kavuştursun yavrularımıza inşallah.
berna_yvz Serrameri aynen tatlm bende senin hissettiğin gibi hissediyorum emir ismine karşı hayırlı evlatlarmız olur inş🥰