xxzzxx Merhabalar. Burada genelde okuyucu olarak bulunuyorum. 🤗 Özellikle doğum hikayelerini büyük hevesle okuyup bana da o günün gelmesini iple çekiyordum ki dün geceden beri karşıladığım aktif dalgalar artık sıra sende diye alarm verdiler bana. Sabah acile gittiğimizde 1 cm açılmam olduğunu söyledi ebe ama daha yolun çok başındayız evet nst de düzenli sancıların var bunlar gün içinde artacak gibi duruyor eve gidip orda karşıla sancını artınca gel dedi dedi. Velhasıl kelam duanıza ihtiyacım var. Kimin duası kabul olur bilinmez. Adım Zeynep, doğumum kolay geçsin evladıma sağlıkla kavuşayım diye bana niyet inşikak suresi, Meryem suresi, ya da en basiti 3 ihlas 1 Felak 1 nas ve ayetel.kürsi okuyabilecek olan varsa çok sevinirim. Allah razı olsun şimdiden. İnşallah tüm hamişler bi avazda evlatlarını kucaklarına alırlar. 💕
ikicocuklubiranne xxzzxx rabbim bir avazda kurtarsın inşAllah canım duamı da ettim inşAllah kabul olur 🤲🏻🤲🏻
Arendeniz Allahım tez vakitte yavrunuza kavuştursun inşallah 🙏 siz de biz hamileler için duanızı esirgemeyin 🙏
zumrutperi xxzzxx okudum canım Allah sağ salim bir avazda kucağına almayı nasip etsin sende bizlere dua et 🙏
Mervednr xxzzxx rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla kucağına al yavrunu inşallah darısı bize olsun 🥰
Misskokulumm xxzzxx okudum canım bir sancıda kurtarsın rabbim sağ salim bize de dua et😘hayırlı haberlerini bekliyoruz❣🤱
xxzzxx Allah hepinizden razı olsun inşallah. bende her kasılmamda dua ediyorum sizlere ve tüm hamilelere ❤