Zemuda bende muayene olurken gostermedi kendini, doktor idrara sıkış oyle gel bol bol su iç dedi 😂 1 saat bekledim cok su içtim anca oyle göstermişti😍 bi de bidahaki muayenelerinde idrarina sıkışık gelirsen daha iyi görüntü alırız demişti 😂 dmeek ki her yiğidin yogurt yiyişi farkli