Zeytin7 Merhaba sabah malum çaysız olmuyor. Her sabah yaklaşık 2,3 çay bardağı çay içiyorum içmeden güne başlanmıyor. Tavsiyeler nedir çay tüketimi hakkında? Siz de durumlar nasıl?
Mr1517 Zeytin7 Ben tüketmiyorum en sevdiğim şeydi ama içmiyorum , bir kere canım istedi 1 kere içtim başka içmedim 😊
glslnnb Zeytin7 doktorum bana günde 3-4 bardak içebilirsin dedi. Ben de bazen canım çok istiyor bazen de tiksiniyorum çaydan :) yalnız Demiri bağladığı için kahvaltı ve yemeklerden en az 2 saat sonra için deniyor :)
Essenn Zeytin7 bende hiç bırakmadım kahvaltıda misafirlikte her yerde içiyorum 😁 kansızlık demir eksikliği yaptığı için genelde tavsiye edilmiyor ama ben öyle bi sorun yaşamadım 35. Haftaya geldim :))
Superfreshlerim Zeytin7 canım ben ara sıra içiyorum ama doktorum günde 3 fincan çay, 1 fincan kahve içebilirsin dedi
espalp Zeytin7 ben de her gün içiyorum. Açık içiyorum ama 2, 3’ten fazlasını içiyorum😂 kansızlık, demir problemi yapabiliyormuş sadece bilginiz olsun