fundaTilkici Merhaba hanımlar 5+3 haftalığım dün gece uyandım lavaboya gittim peçeteye sildiğimde çok hafif mercimek tanesinden küçük kahverengi leke gelmişti sabah uyandığımda tekrarlarlanma olmadı Eşimin işi nediyle Şırnak Beytüşşebapdayım doktor yok eşim görevde sizden bilgi almak istedim ...
sevval55 fundaTilkici o haftalarda nornal diye biliyorum yerlesme olabiliyormus ama bir daha olursa mutlaka gidin doktora
Fatmanzmgl fundaTilkici ayy cnm snde bnm gibi asker esisin sanirim yakınında kimsenin olmadığı bi yerdesin 🙄 bu haftalrda bu lekeler norml yerleşme kanamasi olark kabul edliyrum ama bnm doktorum progestan baslatmsti her ihtimale karşı
fundaTilkici Fatmanzmgl evet asker eşiyim memleketten çok uzak yerdeyim Daha doktor kontrolüne gidemedim burada doktor yok Şırnak'ta ve Cizre'deymiş eşim görevde gelince inşallah gideceğiz
Fatmanzmgl fundaTilkici eger lekelnmeler devam ederse progestan kullanaablrsinz bebege hcbir zaraarinyok hatta bir dktr tel.i biliyorsanız arayp blgi alin aile hekimi yada
fundaTilkici Fatmanzmgl kesinlikle çok zor Allah yardımcımız olsun sağlık Ocağına gittim normal bunlar korkulacak birşey yok dediler inşallah yoktur