ozgesoy28 kızlar 27 haftayı dolduruyorum kıyafetler bebek arabası vs tmm sayılır sizce artık odayı almayı düşünüyorum çok mi erken
SeNeM ozgesoy28 teşhirdekini almazsan en az 1 ay sonra geliyo.. yeni olduğu için boya ve cila kokusu oluyo mutlaka. O yüzden erken değil 2 ay falan havalansın. Camları aç bütn dolap kpaklarını da aç anca geçer. Birde tavsiye verim dolabın içlerine bildiğimiz paket vanilyanın ağzını yırt ve koy. Kokusunu daha çabuk alıyor. Bana da mobilyacı tavsiye etmişti.
Minnosunannesi ozgesoy28 aynı haftadayız biz odayıda aldık kurulumunu bekliyoruz. Erken değil bence çünkü ağırlaşacağımı hissettim ben
Serdogrul ozgesoy28 bencede hazır olması herseyın daha ıyı ister istemez mobilyada koku falan oluyo. Bide kafan rahat edıyor.
Ozlemr ozgesoy28 erken değil bence. Nerden alacaksınız bilmiyorum ama zaten mobilyacıdan sipariş verince 1 ay civarında geliyor. 31. Hafta da gelse mesela. Gelince de en az 1 ay oda da havalanması lazım diyorlar. Etti 35. Hafta. O yüzden bence erken değil tam zamanı. Bende 24 haftada sipariş verdim daha gelmedi bekliyorum
Senailhan Bence değil 30 a yaklaşmışsınız bizim de en son 29. Haftada beşiğimiz kuruldu geriye sadece kıyafetleri yıkamak hastane çantasını hazırlamak kaldı 🙂
ozgesoy28 Senailhan Zaten alsam odayı anca 1 hafta da gelir odası şuan dolu çıkıcak şeyler de var anca 29 30u bulur bile dimi en iyisi almak 💞☺
Sevilaylayyy Erken değil bence almalısın ilerleyen zamanlarda zaten hiçbir şey yapamıyo insan zorlanıyor şu an 35+4üm ve 24 haftalıkken her şeyimiz tamamdı iyi ki başkalarını dinlemeyip erkenden alışverişimizi bitirmişiz yoksa şu anki halimle zordu 😁😊
ozgesoy28 Sevilaylayyy Yaa çok mutlu oldum herkes erken erken diyo daha sonra agırlaşıcam iyice nasıl olcak diyodum 🤰🏼☺
Sevilaylayyy ozgesoy28 yap canım yap bitir boşver herkes bişey söylüyo kendini en iyi bilen sensin keşke yapsaydım önceden demezsin 😊
Senailhan ozgesoy28 Aynen canım düzenleme falan da yapılır dursun hazırda bi zararı olmucak sonuçta 😊
Sayka ozgesoy28 biz 29 haftasındayız ama biz hicbişeyimiz hazir diyil.annemler kayın validem filan izin vermedi ugursuzlukmuş.8 ayımi bitirmeden önce coxuga bişey alinmazmiş. 😒😞33-36haftamizi bekliyoruz
ozgesoy28 SeNeM çokkk teşekkür ederim canım yaparım tabiki boya kokusunu hepten unuttum bak ben birde o var dimi bugün alıcaktım hemen 1 haftada teslim ama erken mi diye düşündüm demek ki değil 💕🤰🏼
Pinkoloji SeNeM bende 26. Haftadayım bir ay önce aldım. Koku hala çıkmadı. Vanilyayı bende deniyim tesekkurler. bide sirkeli suyla filan silsem mi acaba diyorum. Birisi bana bebek yagi ile sil demişti olmadı onu da denicem.
ozgesoy28 Minnosunannesi Bende hissediyorum gün geçtikçe en güzeli alıp kurup ona göre de ufak tefek eksiklerle halletmek olucak
ozgesoy28 Sevilaylayyy eşimde aynı böyle dedi sen kendin ne istysn onu yap kimseye bakma diyo 😍 tamamdır sabah siparişimi vericem
AleynaKurtay Kesinlikle erkenden hallet ben 34 hafta oldum sadece araba ve yatak aldım.dunden beri sancim çıkıyor
ozgesoy28 AleynaKurtay hallettim canım siparişi hemen verdim iyiki sordum beklemedim yoksa heralde bende 30dan sonrayı beklerdim
ozgesoy28 Gsdebal Ben bi kaç sitede aynısı vardı ama en güzeli gitti gidiyordan aldım yatak yanı beşiği ile birlikte çok hoş bişey aldım yeter şimdilik
ozgesoy28 AleynaKurtay Bebegim OglusumuBeklerken Sağolun kızlar aldım valla odayı siparişi verdim allah korusun belki bişey olur dediğiniz gibi süper oldu sizlere sormak 💞💞💞💞
Bebegim Al bencede canım allah korusun bebek erkende gelebilir her ihtimale karşı hazır olsun bende geçen hafta aldım rahatlıyorsun bide mobilya kokusuda gider hem
OglusumuBeklerken Biz 30+2 yiz 2gun once geldi kurduk bilee😇😇😇 şimdi nevresim dikcek ananemiz😍😊 ama ben kacgundur bi yorgun hissediyorumki kendimi anlatamam kumas almaya cikcak dermanim yok😓