Kbrkrcm Kızlar bademciklerim o kadar cok ağrıo ve acıoki bugun doktora gittim sadece parol verdi. Doğal yöntemlerle nasıl geçirebilirim?
LeylaCan Kbrkrcm adacayını biliyorum ama onunda içilmesi yasak :( kaçıncı haftandasın ileriyse sadece gargarasını yap. ya da sıcak suya limon sık karabiber koy biraz iltihabını alsın
tugrakubra_1 ben zencefil zerdeçal limon ve balla geçirdim enfeksiyonumu.gece yatmadan sirkeli suyla gargara yaptım ada çayıyla da gargara yapabilirsin ilaç kullanamamak çok zor geçmiş olsun
tugrakubra_1 Kbrkrcm öyledir ama geçiyor dediklerimi yapın kısa sürer inşallah geçmiş olsun tekrardan