Clk canım bende de aynısı vardı 15+4 um bende geçmeyen kasık ağrım vardı belime de vuruyordu dediğin gibi idrarda yanma yoktu ama sık idrara çıkma var doktora gittim bugün bebeğin iyi durumda idrar isteyelim dedi enfeksiyon kapmisim. Bence sende ihmal etme git ara ara kasık ağrıları olması normalmis ama böyle olunca bende tedigrdin oldum gittim. Geçmiş olsun canım.