tugba04 Varmi ben gibi heycan stres korku dusunmekten uyuyamayanlar son 11 gunumuz uyuyamiyorum normal dogum bekliyoruz nasil olcak ne zaman dogcak sancim nasil gelcek yoksa ilk suyummu gelcek bunlari dusunmekten uyuyamiyorum resmen 😃
Eacem tugba04 al bendende ô kadar canim heran gelir diye bekliyoruz Yoksa haftaya pazartesi hastaneye yaticam nasil olacak diye çok merak ediyorum normal dogummu olacak sancim kendini gelecek Yoksa suni sancimi verexekler çok heyecanliyim çok sabirsizim
Esncn tugba04 bizimde son 11 gün düşünmemeye çalışıyorum ama ne mümkün ne olacak nasıl olacak meraklardayım
Serdogrul tugba04 bızımde Perşembe sezeryan ıle dogum olucak ama ınan korkudan ziyade heyecan var. Sankı ıkı gun geçmıcek gibi geliyor 🙄🙄
tugba04 Eacem beklemek zor gercekten korku stres heycan hepsi oluyo cok karisik duygular icine giriyo insan
Bahardc Hayırlısı ile Çarşamba doğuruyorum gram uyuyamıyorum 🤦🏻♀️ Kalkıp ev ile uğraşıyorum artık heyecanı bir şekilde atmam lazım 😂
Melisinannesi Benim de cumartesi günü sezeryanım olacak. Gerçek değilmiş gibi, inanamıyorum büyük günün geldiğine😊