Haticeknk Kızlar merhabalar, Bezmialem Hastanesinde Doğum yapan var mı? Dün ilk defa gittim kontrol için o yüzden sizlere sormak istedim. Teşekkürler
Rzlgln534 Haticeknk Ben de oraya gidiyorum kontrollere Doğum için de orayı istiyorum inşallah siz hangi doktora gidiyorsunuz ?
Haticeknk Rzlgln534 merhabalar ben ilk defa dün Taha beye gittim gayet ilgiliydi hastane zaten iyi bir hastane tavsiye üzerine gitmiştim