Mimozam06 Canım bende 30+3 haftalığım benim dün sabah ufak bir kahve rengi leke geldi öğleden sonra gittim açılmam yoktu ama bayadır karnım sürekli sertleşiyordu bu gittiğimde karnım sertleşmişti Dr nstye girmemi söyledi kasılmaların oluyor olabilir dedi. Nstye girdim kasılmalarım çıktı yatış yazdı ama ben yatmadım şusn evdeyim dinleniyorum hiç iş yapmayacağım kesinlikle eğer ağrım olursa giderim. Bence sende bir git ihmal etme