Seherbrs Kızlar 18 haftamdayım bugün kontrol vardı doktor benden detayli ultrason istemedi her şey normal diyip istemesi lazım degilmiydi
Gulsevm Seherbrs ben 21. Haftamda kontrole gitmistim ayrıntılı ultrasonu sordu girmek istemediğini söyledim tamam sorun görünmüyor zaten ama bebeğini uzun uzun görüp aklında nebze birsey kalmasın istiyorsan gir demişti normalde yine girmicektim ama dayanamayip 24.Haftamda girmiştim 😂
EngucluAnne Seherbrs detaylıyi sen kendin başka hastaneye veya özel muayenehaneye gidip yaptırıyorsun canım 20.hafta da oluyor oda sen doktoruna sorsaydın keşke detaylı yatırıcam önereceğiniz bir yer var mı diye benim randbeum pzt günü tam 17 +2 oluyorum ama araştırdım prof buldum detaylıyı 20.haftam da ona yaptıracağım doktoruma da randevum da söyleyeceğim
Ahmeturas Seherbrs kendi doktorun olsun yada olmasin her doktor bir kez soyler en azndan anlayamadim ben 🤦🏼♀️ Sen yaptir ucunda olum yok 45 dk suruo ve ben bayila bayila izledm hic kalkmak istemedm ordan neyle karsilasrsan karsilas inanilmaz guzel bi duygu 👋🏼🤗🤗
Gulsevm Deletedmom0043 canım benim kontrol altında olduğum hastane yapmıyordu onun icin farkli özel hastaneye gitmiştik 24. Haftanın dolmadan yapılması gerektiğini öğrendiğim de ben 24 e yeni girmiştim direk gidip yaptırmıştm 😊
anapanda12 Bence yaptırmanın faydası var zararı yok bi şeyleri önceden bilmek yararlı olur tabi stres yapmayıp bi sıkıntı varsada tedavisi olduğunu düşünüp rahat olabileceksen doktor söylemese de yaptır sen
Deletedmom0043 Gulsevm ya bizde izne çıkıcaz eşim yıllık izni almış bana sormadan, ya 19+3 de gidicez yada 21+3 de doktorum da 20 de gelin mutlaka diyor tabi vardır bir bildiği ama eşime de laf anlatamıyorum doktor da 21 olur demiyor napcam bilmiyorum
Hnfe Seherbrs benim.butun ultrason ve taramalar.iyi giderken kizimin kalbinin yarisin olmadigini.ögrendim bence doktorumu degistir
Gulsevm Deletedmom0043 benim bir tanıdığıma da 18 e girdiği gibi yaptırmış doktoru ama benim doktorum mutlaka su haftada yaptirmam lazım vs gibi şeyler söylemedi 24.haftan dolmadan yaptirabilirsin dedi bende son haftaya bıraktım ki a dan z ye net bir şekilde görmek için başka bir postta ayrıntılı ultrason fotoğrafımı paylaştım bakabilirsin oradan😊💕
Gulsevm Deletedmom0043 neden oyle dedi peki herhangi birsey gördüğü icin mi 18 de mutlaka gir dediği arkadaşıma kalbinde delik görmüş onun icin mutlaka gidip hemen yaptır demiş onlarda profesörden randevu alıp gitmişlerdi ama cok şükür birsey çıkmamıştı saglikliydi.
Gulsevm Deletedmom0043 neden bi kısıtlama koyuyor ki o zaman bence ayrıntılı ultrason icin en ideal hafta benim düşüncem 22 ve 23 . Haftalar 😊 ama doktorunuz ne diyorsa o şekilde yaptırın bir bildiği vardır elbet