Mrvl Merhaba arkadaşlar 38+2 haftalık gebeyim dün kontrolde sancılarım çıktı çatı muayene oldum 1 parmak açıklık dendi sonra 2 saat yürü bol su iç dediler tekrar alttan muayene oldm açıklık 2 parmak oldu sonra tekrar nst girdim sancı çok görünmedi ve alttan muayene oldum 3 Cm. Olmuş açıklık ve kan geldi dr normal dedi ama hala devam ediyor kanama ve kahverengi leke de oluyor normal mi bilgisi olan var mı ??
Elfss Mrvl normal canım benimde 1 haftadır öyle çatı muayenesinden sonra oluyor açıklık olduğu için ☺️
Betuel11 Mrvl benimde çatı muayenem oldu 32. haftada doktor kan gelebilir normal dedi gerçi kanamam olmadı benim senin haftan ileri açıklığın 3. acaba nişan falan mı öylede uzun sürermi bi doktora danışmakda fayda var
Mrvl Ya normal dedi o gün ama devlet hastanesi olduğu için doktora ulaşmam imkansız :( dün kan geldi bugün kahverengi akıntı
Mrvl Elfss içim rahatladı İnan’ın doktor da dedi 3 kez alttan muayene oldun bugün normal dedi dün ama bugün De kahverengi akıntı felan gelince korktum hareketleri felan dikkat ettim iyi çok şükür De insan yine de tedirgin oluyor 💕 saol canım
Betuel11 Mrvl internette okuduğum kadarıyla 1-7 gün arası doğum gerçekleşirmiş nişandan hemen sonra değil doğum için sancıları takip etmek lazım