Superanne İkizlerden kız olan ağırlık olarak geriden geliyor hep. 19 dayız 280gr. Erkek de 350. Bizim gibi arada fark olan var mı 19 da kaç gramdınız?
Gnv Superanne genelde ikizlerde arada fark oluyor. Bende biri geriden geliyordu sonra diğerini geçti öyle kaldı. Aradaki fark çok açılmadığı ve sağlıklı oldukları sürece aradaki farkın önemli olmadığını düşünüyorum
Anneyimki Ama normalde de kıs bebekle erkek bebek aynı olmaz ki. Kızlar daha minyon doguyolar boy ve kilo olarak. Genelleme yapıorum tabiki istisnalar vardır. Aralarında cok fark yoksa sıkıntı yapma saglkklk olsnlar yeter 😍