Alifigen 8 haftalık hamileyim ıkı gündür kasık agrılarım oluyo normalmi aslında 2 kez ama uzun aradan sonra kalınca herseyi unuttmus gibiyim😊
Superfreshlerim Alifigen canım o zamanlar oluyor çok uzun süreli, şiddetli ve yoğun akıntı, kanama vs tarzı bişey varsa tehlikeli oluyor. 17+2 yim şimdi de ara ara oluyor
ekara Alifigen kasık ağrıları oturma kalkma gibi uzun süreli gibi hayatınızı etkileyen duruma gelmediği sürece normal. Gelip giden ağrılarsa tabi. Onun dışında yeşil kahverengi pembe gibi akıntılar kanamalar vs olursa tehlikeli olabilir
Alifigen Superfreshlerim benim aynı adet agrısı gibi vuruyo yarın 8 haftalık olcaz insallah kan falan yok şükür sadece sarı akıntı oluyo arada
Alifigen ekara şükür öğle bişe yok sadece adet agrısı gibi Ikı gündür bide böle kaşıklarımda sıcaklık oluyo gibi oluyo yanı adetimde yaşadığım agrı akıntıda sarı gibi