Kızlar başta ödem mi diye korktum bacaklarımında ikisindede birertane bir şişlik var ama beze gibi herhangi bir sivilce ucu vs. Bişey yok dokununca hafif acısı var yuvarlak içi dolu sanki yağ bezesi gibi de yaşayan oldumu tedavisi yada tehlikesi varmıdır