Zeynepca 23+3 ikizlere hamileyim.. Karnıma fazla olmamk şartıyla günde bi kez falan bi dürtüyorum bi sağdan bi soldan. Ben dürtüyorum onlar tekmeliyor. O kadar güzel bir duyguymuş kiii 🤩sanki rahat bırak anne diyolar💕
ftmhmt_6 Zeynepca 🥰ah hemde o kadar güzel duygu ki çok ta değişik benim son haftam ben de oğlumla iletişim halindeyim 🙃
Happy12 Zeynepca al bnden de o kadar sürekli kıpırdasın istiyorum sonra tekmeleri çok sert oluyo 😂😂 yav kadın napıyon der gibi 🧸😂😍🙏 sağlıcakla doğsunlar inş
Zeynepca Badevehande Ben ovalıyorumda ona karşılık veemiyolar hafif dürtüyorm hemen bi kıpraşma 😀 bende videoya çekiyorm☺️
Zeynepca Badevehande Çook güzel bide tek yumurta ikizleri , merakla bekliyorummm 🤩 Bazen karıştırır mıyım diye düşünmüyor değilm 😀 Zor olcak ama güzel bi duygu.. inşallah 2.gebeliğinde seninde ikiz olur☺️
Denizbozok Aynen yaa nereyi ittirsem oradan karşılık veriyor 😂🤗😆 oyyy tatlış kuzuşlar doğsalar da sevsek☺️🥰
Denizincani Zeynepca 🤗🤗 bnde 20 haftaligim durtuyorum hatta esim cok hissetmek istiyor durtuyor karsilik gelmiyor kesin uyuyodur diyo 😁kacnci haftada tepki geliyor merak ettim🤔
Sinem0070 Benim ikizlerde Bu 2 gündür iyice uyku moduna gectiler gece Masallah Baya aktiflesiyorlar 🥰🥰