Gulten_ Kızlar iyi geceler ben 25 haftalık hamileyim şehir dışına çıkacam acaba sorun olurmu doktoruma danışamadım daha boyle birşey yaşayan varmı
wishoflove Gulten_ canım ben 6 saatlik yola gidip geldim geçen hafta 32 haftalıkken. doktorum bir sakınca gormedi. 2 saatte 1 mola verip 5 10 dk yürümemi istedi. tabi danışmak lazım ben de danıştım. bi tehlike yoksa sorun olmaz sanırım.
CerenAkbulut Gulten_ Ben geçen hafta 13 saatlik uçak yolcuğu yaptım 27 haftalıktım. Ciddi bir sıkıntım olmadı fakat 3 gün kemiklerim sızladı ağrıdan.
Akademisyenanne Gulten_ 22 haftaligim 7 saatlik yol gittik kendi aracimizla. Saat basi mola verip yurudum. Yoruldugumda da arka koltuga uzandim. Buna ragmen cok zor gecti yolculugum. Cok sarsintiliydi. Otobusle falan cok zor olur diye dusunuyorum.
Busraoz Gulten_ 29 haftalığım nasipse cuma günü 14 saatlik yola çıkıcaz doktoruma danıştım 2 saatte bir 5-10 dk yürümemi bol sıvı tüketmemi istedi. Herhangi bir sakınca görmedi. En iyisi danışmak ama kişiden kişiye farklılık gösterir çünkü bu durum
Gulten_ wishoflove inşallah banada izin verir ama ben ucakla gidecem benimde 5 6 saat otobüsle hava alanına gidecem o yuzden doktoruma da danışcam gittiğimde
CerenAkbulut Gulten_ raporum hazırdı ama kimse hiç bir şey sormadı açıkçası ki karnımda baya büyük aslında bende anlamadım
armi01 Gulten_ en fazla bir bucuk saatte bir durup bes dk yuru geri bin yoksa ayagın elin şişiyor halsizlik çöküyor tabi gebeliğin normal seyrınde gidiyorsa ben öyle yapıyorum
Symm Bnde 36 haftalıgım ve 6 saatlik yol var otobüsle yarın doktoruma sorup bi sıkıntım yoksa gitmeyi düşünüyorum