Dnz1907 21 haftayiz ve belim çok agriyo uyuyamadım ağrıdan sizce normal mi ağrıyı nasıl gecirebilirm bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler....
gozdeak Dnz1907 normal canim benimde o haftalarda cok agrim olmustu bacaklarinin arasina yastik koy sol tarafina yat ve biraz yastigin yuksek olsun . Bir de benim cok agrim oldugunda 10 dk yuruyordum odalarin icinde iyi geliyordu bana
Betulzeynep19 Dnz1907 bu ağrılar normal canım belini yastıkla destekle belki bi nebze iyi gelir son haftalara yaklaştıkça çoğalıyor ağrışar malesef
azizeguneyy Dnz1907 ben o haftalarda bel ağrısından hastanelik oluyodum ya inşallah o derece artmaz ağrıların
Dnz1907 Betulzeynep19 ben razıyım artık bı dogsunda dayanirim artık dün hiç hareket etmedi çok ağladım korktum 😔
gozdeak Dnz1907 bazen benimkide oyle yapiyo ben cok hareketliysem o gun o tam tersi hareket etmiyo ☺️