Morviii Baş ağrım cok fazla 16+5 deyim henüz ama şiddetli baş ağrılarına yakalanıyorum önceden hiç olmazdı şimdi iki güne üç güne bir yokluyor baş ağrısı olunca yoğun birde bulantım oluyor sizde de oldu mu? normal mi ?
Cookie_the_pomy Morviii Hormonal değişimin olduğu haftalar migreni ve baş ağrısını tetikleyebiliyor. Düzenli magnezyum kullanımı ile aşabilirsiniz. Bebişe zararı olmayacaktır. Ağrının geldiği yerlere buz kompresi de iyi gelir ☺️
Muallimehanim Morviii Başınız ağrıdığı zaman tansiyonunuza bakmayı ihmal etmeyin. Eğer normalse hormonel bir durum. Bende çok şiddetli yaşamıştım. Ama dediğim gibi tansiyon önemli
Simos44 Morviii benim 12-14. Haftalarda çok ağrıdı artı burnum da kanadı. Tansiyonda sorun yoksa normal diyorlar. İki üç gün ağrıdan kalkamadım hafif duş falan almak iyi geliyor
Merveaselsultan Cok cektim ilk aylar hergün ağrıdı mideme vurdu doktorum bi ilac yazmisti magnimore diye bi hap devlet karsilamiyor ben 60 70 lira bisey sanırsam hergun onu ictim de rahatladim en son
Glybskl Morviii nane yağı al aktardan canım benim şakaklarına masaj yapsın birisi inanılmaz rahatlatıyor geçmiş olsun bende 21+5 oldum gebelikten bende de oluyor artan hormonlar nedeniyle 🙏🏻
Zade Morviii Migren geçmişiniz varsa hormonların değişimi baş ağrısını daha da tetikliyor .. bu durumu yalamamak için stresten uzak kalın , bol sıvı tüketin beslenmenize dikkat edin aç bırakmayın kendinizi