Kubraa23 benim de var pıhtılaşma iğne kullanırsın hergün progestanın hem hapını kullanıyorum hem iğnesini ama sıkıntılı bir durumum olmadı şükür şimdiye kadar bi defa 18. Haftada lekelenme oldu o zaman da üç gün üstüste çarşı Pazar gezmiştim çok kasma kendini rahat ol bence hiçte sıkıntılı geçmez dikkat etmekte yarar var sadece