Hapyyyymooom Merhaba hanımlar evde idrar testi denedim 3tAne pozitif çıktı ama kan testim negatif çıktı başına böyle birşey gelen varmı??
Gizemciim Hapyyyymooom ne kadar gecti adetin ? çubuk testler yaniltici olabiliyor ama kanda yoksa yoktur kesinlikle. üzülme stres yapma bir sonraki aylarda olur insallah 💕
Deletedmom00313 Hapyyyymooom benimde öyle çıkmıştı silikte olsa pembeydi iki testim kanda negatifti doktorum da testlere güvenme kan testine gel direk demişti canım
Zumra04 Hapyyyymooom benımde oyle olmustu 1 gun oncesınden kan testı verfm cıkmadı gebelık sonrasında test yaptık sılık cıktı 2gun sonra kan testı verdım gebeydım oyle cıkıyo bazen kac gun gectı adetınız
Zumra04 Hapyyyymooom canım once yaptıysan gebesın bence bende adetıme 2gun vardı yaptırdım sılık cıktı ınslalah gebesındır sende haber et bıze bıde yarın yap test derm
Minedy Benimde öyle olmuştu iki tane gebelik testi pozitif kan testi negatifti.. Ne kadar üzülmüştüm. Aradan zaman geçti idrar testini de kan testinide pozitif görmek nasip oldu. İnan bana seninde öyle olcak
Zade Hapyyyymooom Biraz bekleyin bakalım burada bazı kadınların da değerleri bu kadar düşük olup hamilelik şeklinde ilerledi tablosu :)